Upoznaj SKAC: Tomislav Matić – Snaga donošenja Boga putem društvenih mreža

U rujnu smo vas odlučili upoznati s osobom iz našeg vlastitog medijskog arsenala. Kažu da se dobar glas daleko čuje, a naš dobar glas, a ujedno i dobri duh SKAC-a, ovog je mjeseca – Tomislav Matić.

Godine: 23
Što radiš u SKAC-u i izvan njega? U SKAC-u volontiram u medijskom i promo timu 72 sata bez kompromisa. Izvan SKAC-a sam student digitalnog marketinga.
Čega se bojiš? Zmija.
Što voliš? Hranu.
Omiljena SKAC vrijednost? Jednostavnost.

Ljubav na prvi dolazak

Posebne su vam one osobe za koje prvi put kad sretnete imate osjećaj da ih znate godinama? E, to vam  je naš Tomo! U SKAC-u nam se pridružio početkom ove godine i zaista u tren postao neizostavan dio momčadi. Što ga je navelo da pokuca na naša vrata? „S obzirom na to da studiram digitalni marketing tražio sam način kako da iskoristim društvene mreže za neku dobrobit, za to da drugima donosim Boga. Slučajnost je anoniman Božji potpis. Tako sam „slučajno“ zapratio SKAC na Instagramu i vidio da traže pojačanja u medijskom timu.“ I tako je Tomo upoznao nas, a mi njega. I zaista, imali smo osjećaj da je s nama puno duže. Po prvi put sam u SKAC došao na razgovor za volontiranje u medijskom timu. Sastanak je trebao trajati 15 minuta, no već sam se tada zadržao sat i pol. Bilo mi je jasno da me je baš tu Bog htio.

 „Pronađi Boga i u tome.“

Glavna Tomina specijalnost u timu su – mise mladih. Izrađujem evente i vizuale za naše mise mladih. Najveća posebnost mi je u tome kada moram napisati neki tekstić povezan s evanđeljem kojim ću pozvati i privući ljude na misu.  

No svaki rad ima teškoće. Pa tako i onaj medijski. Nekoliko puta se dogodilo da bih pripremio objavu ili je čak već i objavio, a onda bi naknadno u zadnji čas otkazali misu. To me je baš frustriralo. No onda je dobio poticaj da pronađe Boga i u toj muci. A koliko puta sam ja Bogu otkazao susret? Cijela situacija me resetirala i motivirala. Otvorila oči. Ne želim otkazivati susrete s Bogom. Kada mislim „kasnije ću“ nastojim odabrati „sada“.

Promo Tomo

A osim što je član medijskog tima, trenutno obnaša jednu puno veću dužnost. Pod aliasom Promo Tomo uz našu je Mirtu voditelj promo tima 72 sata bez kompromisa! Ove godine volonterski projekt odvija se pod sloganom „Probudi se“, a Bog je Tomu probudio još u travnju. Došao sam na klanjanje u mojoj župi. Bio sam pomalo bezvoljan i molio sam Boga da me nečim potrese, da me probudi. Rekao sam: Bože, daj mi neko ludilo. I On je stvarno bio brz. Izašao sam iz crkve i vidio poruku na mobitelu – vodit ćeš 72 sata bez kompromisa. Wow.

Nedavno su u sklopu promocije i sa svojim štandom otputovali u goste Djevici Mariji na Bistricu. Tomo je iskoristio svoje talente Bogu na slavu te u svemu tome jako uživao. Toliko sam volio uletavati među mlade i pričati im da nisam ona teta s potrganim kalendarima, već da imam za njih nešto puno bolje.

A što za njega znači beskompromisnost? Davati se i ne tražiti ništa zauzvrat. Ići bez razmišljanja pomagati drugome i vjerovati da će se za tebe pobrinuti Bog. To je potpuno opreka ludosti u ovome svijetu u kojem smo previše okrenuti na ono materijalno, a premalo na duhovno.

Piva i strpljivost, duhovne vježbe i jednostavnost

No Tomo nije samo naš promo majstor već je prisutan i u ostalim aktivnostima te pronalazi Boga gdje god stigne. Tako mu je kao velikom pivoljupcu omiljeni eksperiment bio – izrada piveImpresioniralo me koliko dugo traje izrada pive. Sati i sati truda koji prerastu u par tjedana čekanja potrebni su da se izradi pivo u kojem bi se napokon moglo guštati. Strpljivost u čekanju piva podsjetila ga je na strpljivost potrebnu sa samim sobom. I ja moram biti strpljiv kako bi me Bog mogao izgraditi.

Osim izrade pive, posebno iskustvo bile su mu i nedavne duhovne vježbe u šutnji na Modravama. U vježbama sam dobio jednostavnost koja mi je bila teška za prihvatiti. Naš Bog je jednostavan. Od nas traži tako malo, a daje tako puno. Bog ne komplicira već rješava naše komplikacije. Njegova ljevica te može spasiti, a što može tek Njegova desnica? Dobio sam mir i odnos s Njim. Shvatio sam da bez obzira na to što sam činio u prošlosti, moj Bog samo gleda sve ono što iz velike ljubavi sprema za mene u budućnosti.  

Osim strpljivosti i jednostavnosti, za kraj je istaknuo kako ga je SKAC izgradio i preko ljudi koje je ovdje susreo. Ljudi u SKAC-u su kao sorte vina. Svatko je drugačiji, jedinstven. A jedinstven je i Tomo. I kako se bavi marketingom, najviše volimo kada nam proda svoje skupe fore. 

Izvor : http://www.skac.hr/novosti/upoznaj-skac-tomislav-matic-snaga-donosenja-boga-putem-drustvenih-mreza/

Komentiraj