*377* Bratovih 2 i pol dana doma u Zagrebu

Od Badnjaka popodne do danas brata smo uzeli iz doma i doveli ga da ove Božićne dane bude s nama.

Mada ga je sestra pozvala on je cijelo vrijeme bio sa mnom i šogorom.

Cijelo vrijeme sam brinuo o njemu i tu mi je šogor pomagao.

Na Badnjak smo otišli u šetnju navečer dok smo na Božić i Štefanje bili i u jutro i popodne.

U jutro smo išli do Maksimira.

Teško se popeo u niskopodni tramvaj.

Svako malo sam pazio da ne padne.

Na Božić smo bili na adventu koji je prošao jako loše.

Tu je na žalost shvatio koliko je loše.

Dao sam sve od sebe da mu pružim dobro.

Sestra se potrudila da badnji ručak i Božićni ručak bude dobar.

Sve je bilo dobro.

I dalje žicanje 10 eura i kutija cigareta.

Svaku večer stavljao sam mu pelene jer noću ne može kontrolirati mokraču.

O satima i satima razgovora da ne pišem.

Nadam se da je barem malo osjetio ove dane.

Komentiraj